<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d13199864\x26blogName\x3dH2Osfer\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hikio.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hikio.blogspot.com/\x26vt\x3d57485670787837765', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cuma, Haziran 10, 2005

Sinir Oluyorum!

Şu kızlar konusunda şunu şöyle yapın iyi puan kazanırsın bunu yaparsan kral olursun tarzı tavsiyeler veren dergilere sinir oluyorum. (Yok bu örneği kastetmedim bire bir. Etsem burada reklamını yapmazdık di mi? Gerçi bunun içinde de var öyle konular ve bu örnek tetikledi beni ama benim kastım daha çok gerçek dergiler aslında. Ellerine sağlık şık olmuş arkadaşların dergisi, hayırlı olsun.) Yatarak televizyon izliyorum şu an demek yanlışmış hep meşgul görünecekmişiz, sabunun üzerinde kıl bırakmazsak 1 puan kazanacakmışız, terkedince arkadaşlarına onu övecekmişiz ama uyuşmadığımızı da ekleyecekmişiz ki aradan 2-3 ay geçecek ve biz onu arayabilecekmişiz. Ee sonra? Nereye gidecek bu artı puanların sonu? Nedir olayın goal ü arkadaşlar? Sex midir evlilik midir nedir derdiniz anlamadım ki ben sizi. Sex diyorsanız zaten sabundaki kıla kadar olay gelmiş. Sex dert edilecek birşey olmaktan çıkmış gibi duruyor, niye hala puan peşinde koşuyoruz? Evlilik diyorsanız nereye kadar devam edecek kasılmış kalmış elektrikli sandalye mahkumu vaziyetleri sorarım size. Kaç vakte kadar kendimiz olalım ne dersiniz aydınlatın bir hele. Her olaya da bir pratik yaklaşımları yok mu daha bir sinir oluyorum arkadaş. Dur bakıyım bulurum ben biraz daha sinir olacak mevzu.

2 Yorum:

At 12/6/05 13:15, Anonymous Adsız said...

Haklısın... şimdi şöyle bi durumda var. Diyelim bi arkadaşımız dergide ki yazar arkadaşın egolarını tatmin etti ve puanları topladı, topladı bayağı bi puan sahibi oldu. Eee ne yapacak bu kadar puanı... ayrıca bu puanları kim tutuyo... kızın haberi var mı bu puanlardan?

Bizim arkadaş:
- Canım benim 32478 puanım var
Kız:
- Eee ne olmuş?

gibi bir diyalokla karşılaşılırsa ne olacak diye hiç düşündümü sayın yazarımız...

 
At 26/6/05 04:46, Blogger hasan said...

nefret de ediyormusun ? :)

 

Yorum Gönder

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.