<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d13199864\x26blogName\x3dH2Osfer\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://hikio.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hikio.blogspot.com/\x26vt\x3d57485670787837765', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Salı, Ağustos 30, 2005

Bozcaada-2

bozcaada

Aaah ah ne desem ne anlatsam ben şimdi sizlere. Oysa ki ne hayallerim vardı. Şurada şunu yedik siz de deneyin, burada denize girdik süperdi kesin siz de girin falan diyecektim ama baktım ki o anlar sadece adadayken anlamlı. Üstelik bir de henüz gitmemiş insanların kafasında bunları canlandırmaya çalıştığımı düşününce ne kadar nafile bir uğraş içerisinde olduğumu farkediverdim birden. Adaya gidecek kişilere yararlı bilgiler verme adına yazılabilir böyle bir yazı elbet ama onu da yapmışlar zaten benden önce bir çok kere. Buyrun bu yazıyı okuyun çok istiyorsanız. Ben çok faydalandım mesela. Ya da olmadı basitçe google'da aratıverin bir. E onu da ben yapayım. Olmadı sözlüğe baktırayım. Sonra da gidip biraz daha ada anılarımla başbaşa kalayım.

P.S. Yine de plajlar konusunda birkaç şey demeden geçemeyeceğim. Bu konunun eksikliğini farkettim diğer yazılarda da o yüzden yani. Adanın en önemli iki plajı: Ayazma ve Habbele. Ayazma daha çok güneyin curcunasını arayanlar için ideal. Güney kadar olmasa da adanın geneline oranla kalabalık ve hareketli denebilir. Özellikle haftasonları. Boşuna kalabalık değil elbet. Süper bir kumsalı ve git git derinleşmeyen bir denizi mevcut. (Hatta gittikçe yükseliyor ilerilerde. 200 mt ötede bazı noktalarda ayak bileğinize iniyor tekrar. Vallahi bak.) Bana sorarsanız e curcuna istiyosanız adaya gitmeyin madem derim. O yüzden benim favorim Habbele plajı. Şu kumdan eyfel'in yapıldığı yer aynı zamanda. (Bu kez başka bir bombam var. Aurora, loch ness canavarını görüntüledi.) Ha bir de adada birçok irili ufaklı sakin koy var ve hepsi enfes. Onları da deneyin. Bizim in-cin yüzünden bir türlü başbaşa kalamadığımız koy'un adı neydi sahi Aurora? (Yine gidelim.)

9 Yorum:

At 1/9/05 15:48, Anonymous Adsız said...

Bı bozcaada fotoğrafı daha gördükten sonra bende bu konudaki hissiyatımı ve gezip gördüklerimi paylaşayım istedim geçen yaz yine bu zamanlarda ağustos sonuydu, bağ bozumuna yakındı işte,, kışa evlenmeyi planlayan kankamızla kız kıza bi tatil yapalım diyip yollara düşmüştük hiç planlamdığımız halde kendimizi adada bulduk.Arabalı vapur seferleride bitip ada tüm bağlantısını kesip sesizliğe büründüğünde aşık arkadaşımızı bı huzursuzluk kapladı gerginliğini bulaştırmaya çalışsada ben aradığımı bulmuştum bencılce hıssettiğim huzurun tadını çıkardım işte her şeyden soyutlanmıştım hele de gündüzünde ayazmada denize girdiğimde bunu da iyi hissettim tahta merdivenlerden inip sırtımı yaslayıp bi sigara yaktığımda sanki sırtımı adaya yasladım _adanın yönü olmamakla birlikte_ ve burası evimin arka balkonuydu benim için kaçmak,saklanmak,dinlenmek isteyenler için bire bir

 
At 1/9/05 23:02, Anonymous Adsız said...

Bozcaada tek kelime ile muthis... eger ilerde zengin olursam adadan ya bir ev alicam yada ev yaptiracagim... anonymous arkadasimin bahsettigi gibi huzura ermek icin bunu yapmaliyim... bu benimde hakkim degil mi? sizde yapin mutlaka...

 
At 1/9/05 23:44, Blogger eren said...

1. anonymous arkadaşım: Adada yakaladığımız duyguları paylaşan başkalarının da olduğunu görmek çok güzel. Sen yorumu yazdığın sıralar iletide var olmayan resim altı yazısını yazmama biraz olsun vesile olduğun için de teşekkürlerimi sunarım. Yorumlarınızla daha da güçleneceğiz. Size yol, su olarak olmasa da en azından elektrik olarak geri döneceğim söz. Ne kadar yorum o kadar ileti değil mi ama ya ya.

2. Anonymous kardeşim: Ya ben sana bundan sonra senin adın anonymous kemal olsun karıştırıyorum demedim mi kardeşim? Demediysem bile bu senin artık sudan bedava olan blogger kullanıcılığını almaman için bir mazeret olabilir mi hı sorarım sana? Ben ve diğer anonymouslar bundan sonra seni anonymoustafa kemal olarak görmek istiyoruz haberin olsun (evet istiyorlar, konuştum hepsiyle). Ayrıca o ev var ya sen yurtdışında biraz cukka yapmadan olmaz ben söyliyim sana.

 
At 5/9/05 01:50, Blogger eren said...

Sağolasın White. Sizin de bloglarınız ziyadesiyle güzel. Özellikle Mycogen çok hoşuma gitti anlaşılacağı üzere. Tatile gidememek konusunda da kaderdaşız. Burada gördüğün izlenimler bir gün uzatılmış bir haftasonu tatilinden edinildi. Ama o üç gün var yaa. Neyse... Kal sağlıcakla.
Ekleme: Misilleme için ayrıca teşekkürler.

 
At 5/9/05 19:59, Blogger eren said...

Aslında ilk başta acaba insanlar "kardeşim ne demek istiyon sen, avlıyon mu şimdi bizi" gibilerinden düşünür mü diye korkmadım değil. Ama sonra başka bloglarda benimkini epey masum bırakacak oluşumlar görünce cesaret buldum.

 
At 11/9/05 00:05, Blogger plush said...

bozcaada ve vapurları hakkında şurada ali bey'in bir yazısı var. Bozcaada diyince yakar kaptanı unutmamak lazım :)

 
At 11/9/05 19:31, Blogger eren said...

Bilgi için sağol Plush. Gayet güzel bir ekleme oldu.

 
At 21/9/05 00:08, Blogger polente said...

Bozcaada'ya gidince Polente'ye uğramamazlık etmeyin

 
At 23/9/05 11:26, Anonymous Adsız said...

Arkadaslar, Bozcaada deyince tabi sarap ve uzum akla geliyor. Ama gelincik serbeti icip, gelincik soslu, damla sakizli muhallebi yediniz mi? Meydanda Ada Cafe diye bir yer var, cay bahcelerinin karsisinda. Deneyin derim.

 

Yorum Gönder

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.